الوویپ > پشتیبانی و خدمات مشتریان
پشتیبانی و خدمات مشتریان
مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید
پاسخگویی مناسب
تماسهای قطع شده را از دست ندهید
مدیریت صف تماسها
نظرسنجی
مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
افزایش رضایت مشتری
امکانات متعدد موجود در این سامانه میزان افزایش رضایت مشتریان شما را بالا میبرد.
مدیریت زمان انتظار
سیستم الوویپ به گونهای طراحی شده است تا زمان انتظار مشتریان را مدیریت کند.
خدمات باکیفیت
سرویسهایی که در سامانه الوویپ وجود دارد باعث میشود سطح خدمات پشتیبانی شما کیفیت بالایی داشته باشد.
شناخت نیاز مشتری
به کمک سامانه نظرسنجی الوویپ میتوانید شناخت مناسبی از نقطهنظر مشتریان خود داشته باشید.
سوالات پرتکرار
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
مزایای VoIP در کلینیکها و مراکز پزشکی
قابلیتهای فناوری VoIP در کلینیکها و مراکز پزشکی، کمک میکند؛ تا فرآیندهایی کارآمد و قابل اعتماد برای ارائه
هزینه تلفن گویا چقدر است؟
تنوع هزینه تلفن گویا(IVR)، ممکن است موجب سردگمی شرکتهایی شود، که قصد استفاده از آخرین ورژنهای این تکنولوژی
یکپارچهسازی و ادغام VoIP با سایر نرم افزارها
قابلیت یکپارچهسازی و ادغام VoIP به کسب و کارها این امکان را میدهد تا سیستم تلفن خود را